sobota, 26 marca 2016

Życzenia wielkanocne

Dzisiaj od rana dużo pracy. Sprzątanie i gotowanie, aby na jutrzejszy dzień było idealnie. Karpatka, sernik na zimno, pieczona kaczka, domowy pasztet, karkówka, obowiązkowo żurek i biała kiełbasa. Oczywiście na śniadanie nie zabraknie poświęconego dzisiaj jajka.

Po południu przyjechał do mnie mój ukochany i jestem szczęśliwa i zadowolona :). Tak strasznie za nim tęskniłam. Jutro wracamy do domku, koniec tego leniuchowania u rodziców.

Na dzisiaj mam dla was Wielkanocne życzenia, chociaż wena mnie nie ogarnęła, więc nie są zadowalające, bynajmniej dla mnie. I nie mówię to tylko dlatego, byście mnie pocieszali, bo naprawdę tak myślę :). Są wiersze, które mi się podobają i te, które nie :D. Nie zawsze wychodzą dobrze.


Wielkanocne koszyczki do kościoła zanosimy,
Bo jutro rano jajeczkiem poświęconym się podzielimy.
Zajączek w ogrodzie hasa,
Czy to prezent czy to kasa?
W niedzielę ze stołu wszystko zjemy,
A w  poniedziałek wodą oblewać się będziemy,
I tak święta miną nam radośnie,

 a po świętach naprzód wyjdziemy wiośnie.






Mam dla was też życzenia na wesoło hahah :D


Wesołych Świąt kochani!!! :)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny i wesoły wierszyk na Święta Wielkanocne ! :))
    Zapraszam do mnie na bloga po więcej inspiracji wielkanocnych ! Pozdrawiam :)
    http://pomyslowanauczycielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Na pewno odwiedzę bloga :)
      Pozdrawiam również :)

      Usuń
  2. Tobie również Wesołych Świąt! !! Buziaki

    --------------
    www.natkrk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń