środa, 2 marca 2016

Mania lakiernicza.

Witajcie :).

Wybaczcie, że taka długa przerwa, ale nie miałam zbytnio czasu na blogowanie. Biorę udział w pewnym konkursie literackim i byłam zajęta pisaniem. Nic więcej nie zdradzam, żeby nie zapeszyć. Chciałabym by mi się udało, ale co będzie to będzie :). No, ale nie ważne. Dzisiaj chcę wam napisać o mojej mani lakierniczej, która prześladuje mnie już od dłuższego czasu. Kiedy tylko jestem w jakimkolwiek sklepie obsesyjnie szukam półki z lakierami. Ostatnio bardzo mi się spodobał jeden odcień lakieru, jednak nie skusiłam się tylko dlatego, że był to lakier z chińskiego sklepu, do których niestety nie jestem przekonana. Może niektórzy z was by na mnie naskoczyli za takie stwierdzenie, ale jak dla mnie wydajność tych lakierów jest praktycznie żadna, szybko odpryskują i do tego niszczą płytkę paznokcia. Oczywiście o gustach się nie dyskutuje, jak kto lubi. To jest tylko moje zdanie.
Mam ponad 10 lakierów. Nie jest to co prawda jakoś dużo, ale zapewniam, że moja kolekcja się powiększa. Staram się powstrzymywać od szałowego kupowania, bo jakbym się dopadła, to z całą pewnością potrafiłabym kupić z 5 sztuk za jednym razem :D.

Dzisiaj chcę wam zrecenzować moje ostatnie dwie najnowsze zdobycze.
Kupiłam je w sklepie 'Biedronka', z tego względu, że najczęściej w tym sklepie jestem.
Na pierwszy ogień idzie lakier firmy Bell odcień 06. Kolor jest prześliczny, jednak lakier w sam sobie zbytnio mnie nie zadowala. Za pierwszym razem dokładnie nie pokrywa płytki i trzeba nakładać drugą warstwę. Zazwyczaj i tak nakładam dwie, jednak w tym wypadku nałożenie drugiej nie koniecznie idzie w parze z estetyką. Warstwa lakieru wydaje się gruba i szybko odchodzi.



Zalety:
- Kolor
- Cena

Wady:
-mało wydajny
- szybko odpryskuje

Zużytych opakowań: W trakcie pierwszego
Czy kupiłabym go ponownie?: Nie.

Jako drugi lakier również z biedronki idzie lakier marki BeBeauty.

Z tego lakieru akurat jestem bardzo zadowolona. Nie trzeba malować dwóch warstw, ponieważ pierwsza doskonale pokrywa, aczkolwiek kiedy nałoży się drugą kolor wygląda żywiej i jeszcze ładniej :).



Zalety:
- Kolor
- Cena
- Wydajność
- w miarę długo się utrzymuje

Wady:
- brak

Zużytych opakowań: W trakcie pierwszego
Czy kupiłabym go ponownie?: Tak.

Chciałabym byście podzieliły się swoimi opiniami o tych lakierach i lakierach z tej firmy :). Chętnie się dowiem czegoś nowego. Może poleciłybyście jakiś wiosenny ładny kolor? :)

2 komentarze:

  1. Mój ulubiony lawendowy błękit!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest faktycznie piękny, ale niestety jakość lakieru nie za bardzo.. Może znajdę podobny z innej marki :)

    OdpowiedzUsuń