czwartek, 31 marca 2016

Niemoralna propozycja

Witajcie kochani,

        Lubicie się czasem wybrać do galerii? Na pewno. Idziecie tam zawsze w konkretnym celu czy może po prostu aby pochodzić po sklepach, popatrzeć, nacieszyć oko. Ja osobiście kiedy chodzę po sklepach zawsze muszę kupić chociażby jedną rzecz, bo tak znowu chodzić i tylko oglądać się nie da. Zawsze coś mi się spodoba i ciężko się temu oprzeć. Pewnie gdybym nie weszła do tego sklepu, to bym nic nie kupiła, ale jak już weszłam, no to co zrobić :D. Ostatnio byłam z koleżanką w mieście szukać pracy. Powiem wam, że z pozoru wcale nie jest to takie proste. Niby dają ogłoszenie na olx, że szukają, ale nie podadzą ani numeru telefonu ani chociażby adresu. Szukałyśmy dwie godziny pewnej firmy, której w efekcie i tak nie znalazłyśmy. Byłyśmy już tak głodne, że poszłyśmy do galerii coś zjeść :>. 

  Dzisiaj ucieszyłam się, jak zadzwonił do mnie telefon. Obcy numer, myślę sobie ktoś w końcu z ogłoszenia, ktoś z ofertą pracy! Odebrałam i słyszę w słuchawce jakiś stary, męski obleśny głos. Od razu pomyślałam, że coś jest nie tak, ale potem myślę a co w tym dziwnego, każdy ma głos taki jaki ma. No i Pan pyta czy nadal jestem zainteresowana pracą, a ja odpowiadam, że owszem, jestem. No to on dalej mówi mam dla Pani pracę w biurze, za biurkiem, umowa o pracę, stała i dobra pensja, oraz mały układ towarzyski.. Jak ja to usłyszałam, to myślałam, że zacznę wyzywać gościa od różnych! Układ towarzyski? Mówi Pan poważnie? Chyba Pan sobie żartuje. Nie ma takiej opcji! A on jeszcze mnie pyta ale czemu nie? No kurczę... Rzuciłam słuchawką i rozłączyłam się! Co za bydlę.. Byłam wściekła i załamana.. Aż chciało mi się ryczeć. Co za ludzie, co za kraj.. Takie propozycje.. Szukasz pracy, liczysz na coś porządnego, konkretnego, a tu takie oblechy to wykorzystują i proponują układy towarzyskie.. No cham i prostak.. Inaczej nie potrafię tego nazwać..
Aż mi się dziś wszystkiego odechciało.. I weź wysyłaj teraz gdziekolwiek CV... Jak Ci może zaraz zadzwoni taki dziad z niemoralną propozycją.. Dobrze, że chociaż od razu się przyznał, a nie zaprosił najpierw na rozmowę do siebie.. Wolę nie myśleć co by było..

Mam dla was kilka zdjęć z wyprawy po mieście :)
W ogóle oglądałam przed chwilą pogodę i zapowiadają nawet 16 stopni! Cudownie! Tak się cieszę, że w końcu robi się ciepło :).
Na dzisiaj nic więcej dla was nie mam. Muszę jakoś odreagować.. Odstresować się po tym telefonie.. 
Życzę wam miłego wieczoru kochani :)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz