czwartek, 24 marca 2016

Wspomnienia

Witajcie,

   Dzisiaj trochę późno wpis, ale była u mnie przyjaciółka i oczywiście nie miałam czasu na blogowanie :). Nie widziałyśmy się ponad rok czasu. Wiele razy próbowałyśmy się spotkać, ale zawsze jednej lub drugiej coś wypadało. Nie mieszkamy najbliżej siebie odkąd się wyprowadziłam od rodziców, więc nie jest to łatwe się umówić. Ale kontakt utrzymujemy cały czas, piszemy ze sobą codziennie, dzwonimy do siebie, odległość i czas między nami na pewno nic nie zmieniła.
   Przyjechała do mnie przed 13. Poszłam po nią na przystanek autobusowy, który znajduje się jakieś 100 metrów od domu, także bliziutko :>. Po przyjściu do domu oczywiście zrobiłam herbatkę, postawiłam ciacha i cukierki. Zaczęło się od opowiadaj co u Ciebie.. a skończyło się na "A pamiętasz jak...". Cudowne jest to, że mamy razem tyle pięknych wspomnień! Z całą pewnością nigdy nie zapomnimy co razem przeżyłyśmy. 3 piękne lata liceum. Poznałyśmy się całkiem niewinnie na lekcji j. niemieckiego... Po wejściu do klasy każdy szukał dla siebie miejsca w ławkach, a że to była mała sala, więc nie było za wielkiego wyboru, ja podeszłam do niej i zapytałam 'Cześć, wolne?" a ona na to "Jasne, siadaj" i potem zaczęła się rozmowa.. "Ładną mamy dziś pogodę, nie?". Hahahaha, do teraz się z tego śmiejemy, jak to zaczęła się nasza pierwsza rozmowa :D. A teraz mamy tyle tematów do obgadania, że nigdy nie wiemy od czego zacząć, a skończyć nie możemy, bo tyle tego jest.. Niestety zawsze brakuje nam czasu..

     Przyjaźnimy się już 8 lat. Zawsze byłyśmy razem, w zdrowiu i chorobie, kiedy było dobrze i źle. Wspierałyśmy się wzajemnie w trudnych chwilach i śmiałyśmy kiedy było dobrze. Chodziłyśmy razem na "Wiejskie imprezy", które były organizowane w kawiarni u mnie na wsi. W tamtych czasach było tam zawsze pełno ludzi, zjeżdżali się nawet ludzie z pobliskich miast. Możecie wierzyć lub nie, ale na parkiecie nie było gdzie nogi postawić. Wtedy rządziły taki hity jak Dyskoteka Gra, Aparat do bani, malyna, taniec na rurze, to ten klub i wiele wiele innych... Każda z tych piosenek porywała nas do tańca i prowadziła nasze ciała do białego rana.. Zawsze wracałyśmy stamtąd o 5 nad ranem :D. Zawsze błagałyśmy właściciela by nie zamykał jeszcze baru i dał się trochę pobawić. W końcu miał z tego zysk :). Niestety kiedy my wyszłyśmy z liceum i się zakochałyśmy, przestałyśmy tam chodzić, a razem z nami wszyscy inni, którzy tam chodzili. Teraz praktycznie już nic się tam nie dzieje, nawet ludzie nie chodzą już tam na piwo. Jak to się mówi coś się kiedyś kończy. Te czasy się niestety skończyły, ale wspomnienia pozostały i na zawsze zostaną! Zawsze się wzruszam kiedy sobie to wszystko przypominam :).

Niestety przyszedł czas, że musiałam ją odprowadzić na autobus i pożegnać. Już za nią tęsknię.. Nie wiem kiedy znowu się zobaczymy, ciężko powiedzieć.. Ale mam nadzieję, że jak najprędzej! Kocham ją, jest moją przyjaciółką i zawsze nią będzie mimo wszystko :)





 


I na koniec nasza nuta, do której układałyśmy kiedyś własny Polski tekst... :D


https://www.youtube.com/watch?v=UWY-rL6U3Rk


"Pamiętasz te dni, pamiętasz te noce. Każdy dobrze o tym wie, chodźcie chodźcie, Ty daleko, Ty za krajem na święta do Jeżewa, Jeżewa, Jeżewa.." hahaha <3

Jeżeli to czytasz, a czytasz na pewno, to wiedz, że ten wpis dzisiaj jest dedykowany właśnie Tobie :-*


Dzisiaj wierszyka dla was nie mam, ale za to macie zdjęcia :)
Pozdrawiam i miłej  nocy życzę kochani :)



2 komentarze: