wtorek, 22 marca 2016

Odwiedziny

    Dzisiaj przyjechałam na kilka dni w odwiedziny do swoich rodziców. Z jednej strony cieszę się, bo najlepiej czuję się w swoim rodzinnym domu, mogę spędzić trochę z nimi czas. Rodzice zawsze mnie rozpieszczają kiedy do nich przyjeżdżam. Z drugiej strony jest mi smutno, bo musiałam przyjechać bez swojego narzeczonego i już strasznie za nim tęsknię. Tak już mam, że nie widzę go choćby godzinę i już mi go brakuje :). Ale jakoś będę musiała wytrzymać do soboty, no może do piątku. W między czasie skorzystałam z okazji i umówiłam się po naprawdę bardzo długim czasie na spotkanie z moją przyjaciółką z liceum. Nie widziałam jej już ponad rok. Tak się niestety źle złożyło, bo ona studiuje w innym mieście, a ja jeszcze wyprowadziłam się od rodziców i mieszkam 60km dalej.. Teraz w końcu nadarzyła się okazja, by to nadrobić. Już nie mogę się doczekać tego spotkania. Moja druga przyjaciółka wyjechała do Chin. Znamy się od podstawówki, chodziłyśmy razem do szkoły aż do ostatniej klasy gimnazjum. Studiuje Sinologię (J.Chiński) i dostała się na stypendium, dlatego na jeden semestr wyjechała na tamtejszą uczelnię. Też za nią tęsknię, wyjechała na początku marca, a już mi jej brakuje. A wróci dopiero w sierpniu. Chociaż trochę świata zwiedzi :). Tam u niej teraz jest już ponad 20 stopni na termometrach, więc mają ciepło. U nas niestety jeszcze tak pięknie nie jest.Na początku dnia świeci słońce, a później są chmury i zaczyna padać. Tęsknię za ciepłymi i długimi dniami, ciepłymi wieczorami i nocami...

‘Niebo nocą’

Kocham patrzeć w niebo nocą,
Gdy się gwiazdki pięknie złocą.
Gdy jedna od drugiej bardziej się mieni,
Jedna nawet trochę się czerwieni.
A nie to samolot leci,
Leci ku księżycu, który jasno świeci.
Oh! Ale cóż to? Spadająca gwiazda,
Może spełni me marzenie? Ale będzie jazda!
Ups! Troszkę się błyska,
Niebo jakąś magią tryska.
Niech ta magia wiecznie trwa,
Niech jedna gwiazdka będzie ma.
No i druga gwiazda spadająca,
Pięknie mrugająca.
Mam nadzieję, że jeszcze niejednej nocy,
Takie piękne niebo mnie zaskoczy.








4 komentarze:

  1. wow naprawde masz talent do wierszy ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ogromnie, że komuś w końcu podobają się moje wiersze ! :)

    Dziękuję ślicznie :>

    Ps. Chętnie przeczytam Twoje wierszyki :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze i niezwykle pozytywne! Idealne na poprawę humoru.
    Rymowany pozytywnik :))
    Będę Cię odwiedzać częściej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! :)
      Oczywiście zapraszam do odwiedzin i ja również będę odwiedzać, obowiązkowo :>

      Usuń