niedziela, 27 marca 2016

Świątecznie

          Jak wam mijają święta kochani? Ja od rana praktycznie w ciągłym biegu. Najpierw rano wstaliśmy i zjedliśmy świąteczne śniadanie - poświęcone jajko ze święconki, pasztet z soczewicy, ser, wędliny.Później do kościoła na mszę. Całą oczywiście staliśmy, bo tyle było ludzi. Jeszcze załapaliśmy się na dwa chrzty. Później po kościele na obiadek, na który był obowiązkowo żurek, a później zwyczajnie ziemniaki i karkówka. Po obiedzie od razu wyruszyliśmy do domku. Niedawno byliśmy zawieźć moich teściów na wesele. Wkrótce i My idziemy na wesele. Już nie mogę się doczekać, tak chce mi się tańczyć :). Teraz wróciliśmy do domu i od razu zabrałam się za pisanie bloga. Nie obeszło się również bez napisania wiosennego wierszyka.

We wtorek najprawdopodobniej przyjdą zamówione ciuchy z http://pl.jollychic.com/ , jestem ciekawa i nie mogę się doczekać :). Zrobiłam nawet dla was ankietę o tym sklepie, którą znajdziecie w górnym prawym rogu bloga. Serdecznie zachęcam i zapraszam do głosowania, jestem ciekawa co myślicie o tym sklepie :).

Teraz leżę w łóżku pod kołderką i odpoczywam po tym całym sprzątaniu, gotowaniu i świętowaniu. Jednak chyba długo sobie nie poleżę, bo mają przyjść do nas znajomi. A w sumie to najchętniej położyłabym się spać. Taki śpioch ze mnie :D. Mogłabym spać, spać, spać, spać..... :)

Dobrze, koniec mojego zanudzania. Na koniec tylko zostawiam wam mój nowy wierszyk, jeszcze ciepły, ma zaledwie 10 minut :).

A wam jeszcze raz życzę miłego świętowania i odpoczynku, bo należy się wam po wielkich przygotowaniach! Buziaki kochani! :)

Wiosna zawitała w mym ogrodzie,
Nie ma już śladu po śniegu i lodzie.
Na drzewach pąki się pojawiają,
A z ziemi kwiatki wyrastają.
Dzięki przestawionej w nocy godzinie,
Dzień tak szybko nam nie minie.
Słonko dłużej świecić będzie,
Witaminy D nam przybędzie.
Każdy chętnie spaceruje,
Powoli zimowe ciuchy zdejmuje.
Jednak wkrótce będzie lato,
Co powiecie dzisiaj na to? 


(zdjęcie mojego autorstwa)

4 komentarze:

  1. Superrrr wierszyk na wiosenne chwile ! :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta, święta i po świętach ;) Ze mnie zawsze święta wyciągają więcej energii niż dają. Szykujemy się na nie tydzień, a same trwają chwilę i do tego są wysokokaloryczne :D

    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, właśnie! Nic tylko siedzisz przy stole i jesz, jesz, jesz i ciągle wszyscy każą Ci jeść, bo się zmarnuje :D.

      Niestety Święta nie dają odpoczynku. Bynajmniej mi :)

      Byłam, odwiedziłam, dziękuję za zaproszenie :>
      Pozdrawiam również :)

      Usuń