poniedziałek, 21 marca 2016

Wiersze, wiersze i jeszcze raz wiersze :>

Na dzisiaj mam dla was kolejny wiersz mojego autorstwa i bardzo chciałabym prosić o niekopiowanie moich wierszy. Są tylko i wyłącznie pisane przeze mnie i nie życzę sobie by ktokolwiek je kopiował albo co gorsza sobie przywłaszczył. Z góry dziękuję :).



                                                                     (źródło google grafika)
                                                               

‘Taniec’

Tańczą dusze na polanie,
Słychać serc cichutkie granie.
Podświadomość błądzi, marzy,
Na boso biega po plaży.
Jedna drugą bardzo kocha,
Gdy osobno –płacze, szlocha.
Swą radością kolorują świat,
Sadząc pięknych uczuć kwiat.
Kiedy słońce swe promienie chowa,
Kończy się taneczna rozmowa.
Jednak miłość nie ustaje,
Codziennie siły i energii dodaje.
Dwie dusze w siebie wpatrzone,

W sobie zakochane i sobie przeznaczone.





       Chciałabym też wam z całego serca podziękować za to, że tyle was mnie odwiedza i za te miłe komentarze, które od was otrzymuję. To dla mnie naprawdę bardzo wiele znaczy! Dzięki wam mam motywację do prowadzenia tego bloga, a przede wszystkim do pisania wierszy. W końcu widzę, że komuś się podobają :). Wy również piszcie, próbujcie, rymujcie. Poprzez wiersze można przekazać swoje emocje i uczucia. Mi osobiście pisanie wierszy sprawia ogromną radość, a jeszcze większą radość sprawia mi później ich czytanie i fakt, że komuś się podobają. Chciałabym też byście Wy dzielili się swoimi wierszami, bo są również piękne! I nie sugerujcie się tym, że jednej osobie się nie spodobały. To jeszcze nie oznacza, że nie są dobre. Osoba, która mówi, że są do niczego zwyczajnie jest zazdrosna, bo sama nie potrafiłaby nic ułożyć albo po prostu nie zna się na poezji :). Nie poddawajcie się i piszcie, piszcie i jeszcze raz piszcie! :)

Dobrej nocy życzę wam kochani i jak najwięcej weny twórczej! :>

6 komentarzy:

  1. Uwielbiam pisać wiersze! Niestety moje rymy nie należą do tych rymujących się haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro to uwielbiasz to pisz! :>. Warto robić to co się lubi. Nie rezygnuj z tego i nie oceniaj się tak krytycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wiersz :) Widać , że masz talent, oby tak dalej ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak myślisz? Dziękuję! Jest mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń