niedziela, 13 marca 2016

Sukienki na wesele

Witajcie kochani,

         Jako, że niedługo wybieram się na wesele od jakiegoś czasu oglądam się za sukienkami wieczorowymi. Przejrzałam już chyba wszystkie możliwe sklepy internetowe jak i te w moim mieście i nic nie mogłam dla siebie znaleźć. Oczywiście były sukienki, które mi się podobały, ale albo były za drogie jak na moją kieszeń albo jeśli chodzi o allegro były złe komentarze i opinie. A to, że towar niezgodny z opisem, a to, że materiał do niczego albo, że towar w ogóle nie dotarł do kupującego. Jestem niestety albo i stety strasznie uczulona na takie opinie, no bo zapewne jak każdy z was oczekuje od sprzedawcy rzetelności, szczerości i lojalności. Liczę, że moje ciężko zarobione pieniądze nie pójdą w błoto, a towar, który zamawiam będzie taki jak opisuje sprzedawca. Chcę też oczywiście aby ten towar do mnie dotarł.

       
      Jednak udało mi się natrafić na bardzo ciekawy sklep internetowy, który od razu przykuł moją uwagę. Jak się później okazało kilka moich dobrych koleżanek już od jakiegoś czasu zamawia z niego ciuszki i są bardzo zadowolone! Pomyślałam, skoro one są zadowolone to i ja też pewnie będę, więc szybko weszłam na stronę i weszłam w zakładkę Sukienki. Moim oczom ukazały się przecudowne kreacje w całkiem dobrych cenach. 


    Pokażę wam jak w jednym miejscu skompletowałam cały strój na wesele, niesamowite! Tego mi było trzeba! :). 

Póki co mogłam pozwolić sobie tylko na jedną sukienkę, ale z całą pewnością jeszcze nie raz zamówię coś z tego sklepu! Może i Wy drodzy czytelnicy skusicie się na zakupy w tym sklepie? Gorąco polecam!!! Uczciwa firma! Towar z całą pewnością do was dotrze i jest zgodny z opisem :). Jedynym minusem jest fakt, że trzeba dosyć długo czekać. No, może przesadziłam z tym długo, ale dłużej niż z innych stron. Tutaj na towar czeka się jakieś 16 dni. Jeśli komuś się nie spieszy, to nie będzie dla niego to problemem, jeśli jednak komuś zależy na czasie, no to lepiej żeby nie zamawiał :). Chyba, że zamówi go odpowiednio wcześniej. Tutaj macie link do sklepu, http://pl.jollychic.com/




Czerwona mini sukienka: 


Tą sobie zamówiłam, jest cudowna! Bardzo dobrze czuję się w kolorze czerwonym, dlatego taki był mój wybór :)






Torebka mnie wręcz urzekła!! Czyż nie jest cudowna? Musiałam ją mieć! :)

Oczywiście nie mogłam zapomnieć o butach
 http://pl.jollychic.com/p/front-metallic-applique-shiny-thin-heel-pumps-g251607.html#utm_ref=prod_prs-pc_list_one_23






Zauważcie, że te buty idealnie zgrają się z torebką! Czy w jakimś innym sklepie będzie wam tak łatwo znaleźć pasujące do siebie dodatki? Jeszcze mi się nie zdarzyło, może to czysty przypadek, ale to dla mnie jest na plus :).

No na te trzy rzeczy pozwoliłam sobie w tym miesiącu. Strasznie mi się podobają! Już nie mogę się doczekać kiedy je założę! Mojemu ukochanemu bardzo się podoba sukienka i również nie może się doczekać kiedy mnie w niej zobaczy, hihi :).

    A wam moi kochani jak się podoba mój zestaw na wesele? Ubralibyście się w coś podobnego?



       Piszcie w komentarzach i chwalcie się czy wam również przypadło coś do gustu?
Jeszcze raz gorąco polecam wam ten sklep, nie sądziłam, że w końcu będę z jakiegoś internetowego sklepu zadowolona, a jednak! No ta dostawa trochę długa, ale co zrobić. Szkoda, że tak późno się o nim dowiedziałam, bo byłam w kilku krytycznych sytuacjach, kiedy potrzebowałam jakąś fajną sukienkę, no ale teraz już ten problem mnie nie będzie dotyczył i mam nadzieję, że chociaż jednej z was pomogłam i uratowałam przed taką właśnie krytyczną sytuacją i że znalazłyście coś dla siebie, tak jak ja :).

Gorąco pozdrawiam i całuję, do następnego! :)

8 komentarzy:

  1. Cudowna sukienka! Oby była taka, jak na zdjęciu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, taką właśnie mam nadzieję ! Bo niestety nie zawsze produkt jest zgodny z opisem, ale myślę pozytywnie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak towar zgodny z opisem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Własnie czekam na swoje sukienki są wyslane i jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm nie rażą trochę czarne kolory tej torebki. Ale jeśli chodzi o eleganckie sukienki na wesele to tylko w Krakowiance http://www.krakowiankasklep.pl/sukienki-na-wesele-cat-51.html

    OdpowiedzUsuń
  6. A pokażesz swoje zdjęcia w tych rzeczach? Bo ja jestem bardzo zawiedziona tym sklepem, towar marnej jakości, zupełnie innej niż na zdjęciach i szczerze mówiąc, dopóki nie zobaczę Twoich zdjęć, to nie uwierzę, że ten tekst to nie jest KRYPTOREKLAMA!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja natomiast najczęściej robię zakupy przez Internet i jak do tej pory się nie przejechałam kupując ubrania. Natomiast wpadłam dziś na ten sklep i jako, że zawsze wszystko wcześniej sprawdzam to wpadłam też na sporą ilość negatywnych opinii na ten temat. Oferta fajna, ale ryzykować nie będę, bo jak widać wiele dziewczyn zostało oszukanych.

    OdpowiedzUsuń