środa, 16 marca 2016

Wyprzedaże

Witam,

Wyprzedaże, kto ich nie kocha? Dzisiaj będąc w galerii praktycznie na każdym kroku się na nią natknęłam i oczywiście nie obyło się bez drobnych zakupów. Tak w zasadzie nie planowałam nic kupować, ale jakoś nie mogłam się powstrzymać. I co mnie najbardziej dziwi, nie był to tym razem lakier do paznokci, jak to zwykle u mnie bywa :). Niemalże w każdym sklepie spokojnie można było dostać coś już od 10zł. Moja dzisiejsza wycieczka po sklepach zaczęła się od sklepu pepco. Krążyłam i krążyłam, nie wiedząc czego właściwie szukam, bo tak naprawdę nie szukałam niczego. Jednak coś znalazłam. Skusiła mnie promocja :D.


Kupiłam ją właśnie za 9,99zł :)

Później wybrałam się do textil market, ponieważ był obok pepco. Tam spodobała mi się spódniczka w kolorowe kwiaty. Poszłam przymierzyć i niestety okazało się, że jest dla mnie o dużo za duża i kiedy ją ubrałam natychmiast ze mnie spadła :(. Pech chciał, że nie mieli mniejszych, bo zostały ostatnie dwie sztuki.. Wrrr...
Następnym celem był sklep New Yorker. Przeszłam cały sklep i ostatecznie nic nie kupiłam.
Później poszłam do C&A, tam nic mi się nie spodobało.
W końcu dotarłam do ulubionego przeze mnie sklepu, czyli Szachownicy. Ciuchy mają naprawdę fajne a i ceny są w porządku. I tam upolowałam koszulę :) kosztowała 29,99zł. Obecnie mam ją na sobie, bardzo mi się spodobała.



Weszłam jeszcze później do kilku innych sklepów, ale nic nie kupiłam. Kiedy miałam wychodzić z galerii coś mnie tchnęło by wejść do butiku. Tam kupiłam sobie leginsy z zamszu, które były przecenione z 29,90zł na 10zł. Niestety zdjęcia nie mam, a teraz już światło jest do niczego, by je zrobić. Może kiedyś przy okazji wam wstawię.

I tak skończył się dla mnie dzień promocji. Oczywiście, kupiłabym o wiele więcej, ale nie mogłam sobie pozwolić na większe wydatki, gdyż czekam na przesyłkę ze sklepu http://pl.jollychic.com/ na sukienkę, torebkę i buty. A to też mnie trochę kosztowało. Nie mogę się doczekać tej sukienki, no, ale butów i torebki też :).

A Wy upolowaliście jakieś ciuszki na wyprzedaży? Chwalcie się :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz