piątek, 25 marca 2016

Szmineczki

Cześć kochani czytelnicy,

   Na dzisiaj mam dla was niezłą kolekcję szminek.






Różne odcienie różu i czerwieni. Jest nawet jedna w kolorze pomarańczowym, ale pastelowym. Wiem, że zdjęcia nie oddają rzeczywistego koloru, niestety nie mam cyfrowego aparatu, bo mi kiedys koledzy zalali wódką na czyichś urodzinach i niestety przestał działać :(. Pozostaje mi tylko aparat ten w telefonie.

Szminki są takich marek jak:
- Bell
- Lovely
- Joko
- MeMeMe
- Essence Dare to Wear

Kolory są naprawdę piękne, moje ulubione. Są bardzo trwałe i naprawdę dobrej jakości. Z całego serca polecam :)

2 komentarze:

  1. uwielbiam szminki, dzięki nim można załatwić cały makijaż, wystarczy jakiś ciekawy kolorek :) Polecam Max factor, super jakość naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, szminka dodaje koloru, wyrazu.. Bez szminki to już nie to samo :).

      A dziękuję, skorzystam z rady na pewno :)

      Pozdrawiam

      Usuń