środa, 23 marca 2016

Poszukiwania..

Witajcie kochani,

   Dzisiaj mam dla was również wierszyk mojego autorstwa. Nie jest nowy, bo ostatnio nie mam weny do wierszy.. Mam gorszy okres, muszę jakoś się z nim uporać.. Nie jest łatwo, ale czy mam jakieś wyjście? Muszę dać radę. Wiersz w sumie trochę oddaje moje odczucia..


‘Poszukiwania’


Ktoś puka.
Po moście krąży, na coś patrzy, czegoś szuka.
A może kogoś? Oto jest pytanie.
Jednak w jego oczach widać rozczarowanie.
Wpatrzony w jeziorne fale,
Które jedna po drugiej o brzeg uderza stale.
Otulony chłodnym wiatru spojrzeniem,
Tyś jest dziś jego westchnieniem.
Zapatrzony gdzieś w głąb nieba,
Tylko szczęścia mu dziś trzeba.
Życzę Ci, byś odnalazł to, czego tak szukasz,
Za czym dzień w dzień pukasz, krążysz, kukasz.
Za czym czekasz tak wytrwale,

Gdy będziesz cierpliwy, na pewno będzie wspaniale.


(prawa autorskie zastrzeżone na mocy prawa)


   Też obecnie poszukuję, ale nowej pracy.. Z poprzedniej zrezygnowałam, bo zostałam oszukana, ale nie chcę już o tym mówić.. Muszę zacząć wszystko od nowa.. Niestety znalezienie pracy w moim regionie nie jest proste.. Póki co mam w planach znaleźć cokolwiek, później będę składać papiery do szpitala, jak znowu będą szukać dietetyków. Już dawno mogłam to zrobić, ale uparłam się na tą pracę w fundacji i teraz mam za swoje.. Bliscy mi mówią skąd mogłaś wiedzieć.. No może i nie mogłam, a może i mogłam? Ah, szkoda słów. Nie będę was zanudzać swoimi problemami. Oddajcie się lepiej poezji :>. 




4 komentarze:

  1. Też szukam pracy i nie jest to proste nawet w mazowieckim...Skoro jesteś dietetyczką to może Twój blog powinien być w tej tematyce? wtedy podajesz link w CV i od razu widzą, ze profesjonalistka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W moim mieście dietetyczką można zostać jedynie w szpitalu. W gabinetach nie przyjmują, każdy robi sam na siebie, taka prawda. Poczekam aż znowu będą potrzebowali do szpitala, a tym czasem będę szukać czegoś innego. Ciężko o pracę w dzisiejszych czasach.. My młodzi mamy, że tak powiem przekichane :)

      Usuń
  2. Również poszukuje nowej pracy. Obecna mnie juz męczy, wypaliłem sie. No ale wiersz śliczny :) Marzy mi sie napisac coś równie dobrego.
    Powodzenia w poszukiwaniu ;)
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie pracujesz jeśli można wiedzieć?
      Dziękuję za dobre słowa :).
      Dobry to on nie jest, zwyczajny :) są o wiele lepsze, to amatorka :D.
      Jestem pewna, że napiszesz coś świetnego, czekam na to! :>
      Dziękuję i również życzę powodzenia w szukaniu :)

      Usuń