sobota, 19 marca 2016

Zabierz duszę do teatru...

Cześć kochani,

   Szperałam dzisiaj trochę po internecie, znalazłam blogi, na których są umieszczane amatorskie wiersze. Tak mnie to zainspirowało, że postanowiłam dodać coś swojego. Kiedyś miałam bloga ze swoimi wierszami, jednak nikt nie był zainteresowany czytaniem ich. Może teraz się to zmieni. Oceńcie sami czy mam talent czy kompletnie się do tego nie nadaję :)

‘Teatr’

Włosy wywiewa zimny powiew wiatru,
Proszę, zabierz duszę do teatru.
Tam zagra miłości przeznaczenie,
Tyś jej pierwszego planu uwielbienie.
Serce w dzikim bije rytmie,
Ktoś cierpienia czasu przytnie.
Będą podziwiać piękny zachód słońca,
Ta chwila nie będzie miała końca.
Zawstydzeni, onieśmieleni, obezwładnieni,
Magiczną atmosferą zaślepieni.
Pną ku górze serca czułe,
Już nieznajome są im cierpienia bóle.
Lecz pożegnania przyszedł czas.
Ręce splecione, oczy stęsknione,

Dusze na kolejny seans umówione.


      Uwielbiam pisać wiersze! To jest moja druga miłość! Najbardziej lubię patrzeć w niebo nocą, gdy się gwiazdki pięknie złocą.. Wtedy mam najlepszą wenę! Tak mnie gwiazdy inspirują :), ale nie tylko.. Czasem wena nachodzi mnie niespodziewanie w nocy. Budzę się i układam wiersz, którego nie chce mi się nigdzie zapisać o tej godzinie, a potem rano jak wstaję już nic nie pamiętam i to jest najgorsze :<. A Wy? Lubicie czasem coś zrymować? :)

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy wiersz ! :) Pisanie wierszy to bardzo ciekawe doświadczenie...
    Pozdrawiam Agnieszka
    PS. Polecam uaktywnienie opcji komentarzy na blogu dla wszystkich osób anonimowych,ale z zaznaczeniem oczekiwania na moderację. ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, ta opinia bardzo wiele dla mnie znaczy :)

    Pozdrawiam i dziękuję za radę :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś miałam faze na pisanie wierszy. od tak chciałam być bardziej poetycka. napisałam kilka, przeczytałam siostrze, zostałam wyśmiana i tak skończyła się moja przygoda z pisaniem. Gratulacje odwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie możesz się zniechęcać, bo Twojej siostrze się nie podobały. Próbuj dalej, moje wiersze na początku nawet mi się nie podobały :D.

      Ja na Twoim miejscu mimo wszystko bym pisała, próbowała.

      Dziękuję tak poza tym ;)

      Usuń
  4. Miło się czyta Twoje wiersze :)
    Mój blog przeniosłam na ten adres:
    http://motylewsercu.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję ślicznie :)
    Bardzo mnie cieszy, że komuś się one podobają.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń