środa, 13 kwietnia 2016

Zajazd Fojutowo

Wczoraj obiecałam wam, że opiszę miejsce, do którego lubię jeździć na weekend. Jest to miejscowość Fojutowo, w województwie Kujawsko-Pomorskim, kawałek za Tucholą. Hotel nazywa się "Zajazd Fojutowo". Jest tam mini aqua park wewnętrzny i zewnętrzny w sezonie letnim. W wewnętrznym znajduje się basen sportowy, basen dla dzieci, zjeżdżalnia, dwa jackuzi i sauny. Natomiast w zewnętrznym są trzy baseny, trzy zjeżdżalnie, w tym jedna 3torowa i jedna mała dla dzieci. Dla najmłodszych jest również plac zabaw, z dmuchanymi zamkami i trampoliną. Ceny za nocleg są naprawdę małe, a do tego dostajesz śniadanie w postaci szwedzkiego stołu. Można też mieć obiadokolację w postaci szwedzkiego stołu, ale z racji, że Ja jeżdżę tylko na weekend, ta opcja mnie nie interesuje. Doba hotelowa 16-11, jednak na drugi dzień zawsze z recepcji mówią, że nie trzeba się spieszyć i koniecznie opuścić pokoju o 11. Na basen kryty przechodzi się przez hotel, także nie ma problemu jeśli chodzi np. o zimę, nie trzeba suszyć włosów przy wyjściu, tylko spokojnie można udać się do swojego pokoju i tam zająć się włosami. Jeśli chodzi o rozrywkę to jest ogólnodostępny pokój gier, oczywiście bezpłatny. Śmiało można iść sobie posiedzieć, wypić piwko i pograć w bilarda, tenisa stołowego, piłkarzyki czy air hockey'a. Zimą można skorzystać ze stogu narciarskiego, który otwierają w sezonie zimowym. Oczywiście odpłatnie. Również uczą jazdy na nartach. Wiosną lub latem można zrobić grilla na powietrzu, są do tego specjalne miejsca i budki. Można również wybrać się na spacer po okolicy. Szczerze przyznam, że jeszcze nie byłam tam na spacerze, ale pewnie dlatego, że jeździłam tam zimą i tylko raz wiosną, rok temu. No, ale pora to nadrobić. Można wypożyczyć tam kajaki i rowerki wodne.

Jeżeli chcecie się dowiedzieć jakie są atrakcje w regionie Fojutowo, możecie sprawdzić to tutaj http://www.zajazd-fojutowo.pl/aktrakcje-w-regionie . Nie będę wam kopiować, skoro możecie sobie wejść na stronę i przeczytać :).


Dlaczego lubię tam jeździć?
Lubię jeździć do Fojutowa, ponieważ można tam odpocząć, zrelaksować się w jackuzi i wygrzać w saunie. Można popływać i wymasować się na leżance wodnej. Oczywiście lubię powygłupiać się na zjeżdżalni. Jak tam jeździłam zimą, to na basen chodziliśmy z ukochanym tak o godzinie 18-19, więc było już ciemno. Kiedy wsiadłam do zjeżdżalni zaczęłam krzyczeć, bo w środku było tak ciemno, że nie było widać nawet zakrętów :D. Ale potem co chwilę chodziłam i zjeżdżałam, bo tak mi się spodobała jazda po ciemku xD. Tak w ogóle to zapomniałam wcześniej dodać, że w cenie pokoju (poza śniadaniem) macie godzinę basenu w dniu przyjazdu i godzinę w dniu odjazdu.

Podobają mi się pokoje hotelowe. Ostatnio jak byliśmy wybraliśmy sobie pokój z wanną w łazience, bo poprzednimi razami zawsze mieliśmy prysznic. Okazało się, że mamy pokój, salon, łazienkę i przedpokój, czyli można powiedzieć luksus :D. Takie nasze małe mieszkanko na cały weekend. Wanna narożna, ogromna, z masażem, dwuosobowa. Czego chcieć więcej? :)

W pokoju oczywiście jest telewizor, telefon, ogromne i wysokie łóżko!








 Tutaj macie link do strony internetowej Hotelu - KLIK , z całego serca polecam wam ten Zajazd. Jeśli jesteście z województwa Kujawsko-Pomorskiego albo wybieracie się tu w jakimś celu, to koniecznie zajrzyjcie do Fojutowa.


Zachęciłam was? :D

A Wy gdzie lubicie jeździć na weekend? Albo nie koniecznie na weekend, tylko czy macie takie miejsce, do którego lubicie wracać? Chwalcie się :)



2 komentarze:

  1. Musimy wybrać się tam razem z wami:) Tyle o tym opowiadasz to musi być super:)
    Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Proponuję w maju :D
    Byśmy sobie tam ognisko zrobili, po basenie :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń