wtorek, 12 kwietnia 2016

Wiosna cud natury, poezji ciąg dalszy.

  Dzisiaj odwiedzam was trochę późno, ale wcześniej spałam po pracy, a później byłam trochę zajęta. Mam tak strasznie poranione dłonie, że mnie szczypią, bolą i swędzą jednocześnie.. Jutro chyba sobie owinę plastrami wszystkie palce, bo krew się leje ciurkiem :D. Mam nadzieję, że kiedy dojdę do wprawy ten problem będę miała za sobą. Kolejny dzień za nami. Jutro środa, czyli połowa tygodnia. Coraz bliżej piątku. Trzeba jeszcze tylko 3 razy wstać i odpękać 3x8h w pracy. Damy radę? Nie mamy wyjścia. Są i tacy, którzy muszą przepracować więcej niż 8h dziennie. Współczuję, naprawdę. Musicie być wykończeni.

Tak dla relaksu trochę mojej poezji.

"Wiosna"

Wiosna. Cud natury,
Kto lubi zimę, ten opowiada bzdury.
Wyobraź sobie, że jest ciepły wieczór, mostek nad jeziorem.
Twoje serce przepełnione jest dobrym humorem.
Tafla wody odbija promienie zachodzącego słońca,
Ta chwila mogłaby nie mieć nigdy końca.
Czujesz błogi spokój, w głowie tylko pozytywne myśli,
Niech ten krajobraz w nocy Ci się przyśni.
Przysiądź na ławeczce, poczuj zapach szczęścia,
Jakie to jest piękne, nie masz bladego pojęcia.
Zamknij swoje oczy,
Przystopuj na chwile.

Które są ulotne jak piękne motyle.

(oczywiście proszę o niekopiowanie. Prawa autorskie zastrzeżone)


Już wcześniej był o wiośnie, ale ten jest inny od poprzedniego. Czuję, że mi się nic nie chce. Mam ochotę wyjechać na weekend do hotelu. Może w jutrzejszym poście wam go pokażę. Razem z ukochanym uwielbiamy tam jeździć na weekend. Hotel + mini aqua park. Czego chcieć więcej? Naprawdę niczego mi więcej nie trzeba. Nie jestem wymagająca. Taki weekend mi w zupełności wystarczy. A Wy gdzie lubicie wyjeżdżać na weekend albo ogólnie na wczasy lub wycieczki? Macie swoje ulubione miejsca, do których chętnie wracacie? Chwalcie się śmiało :)



1 komentarz:

  1. Wiosną wracają marzenia, które w części się spełniają.
    Pełnie wiosny dostrzega tylko dusza romantyka.

    OdpowiedzUsuń