wtorek, 5 kwietnia 2016

Wyśmienita wiadomość

Dobry wieczór kochani,

Dzisiaj piszę tak późno, dlatego, że niemalże cały dzień spędziłam na dworze. Rano obudziłam się o 9, może dla niektórych to rano, a dla innych już późna godzina. Zrobiłam sobie herbatę i śniadanie i nagle telefon od przyjaciółki "Mamy pracę! Zaczynamy od jutra!" te 5 słów, a tak wiele znaczą! Dały tak dużo radości! Może szukałam pracy tylko miesiąc, ale dla mnie to nie był tylko, a raczej AŻ miesiąc. Tak strasznie się cieszę. Mój dzisiejszy wpis nie będzie za długi, ponieważ muszę się zaraz kłaść spać, bo muszę wstać o 4:20 :). Mam dla was kilka zdjęć z dzisiejszego dnia. Mam nadzieję, że wam się spodobają te ze spaceru. Życzcie mi powodzenia jutro, mam nadzieję, że będzie dobrze. Mam nadzieję, że zła passa już mnie opuściła i teraz będzie już tylko lepiej. Cieszy mnie fakt, że będę tam pracowała i dojeżdżała z przyjaciółką. Na pewno we dwie będzie nam raźniej :).


W końcu dorwałam rolki :D 





A to zdjęcie z oblewania z moimi rodzicami:



Mam nadzieję, że wszystko się ułoży i uda nam się z tą pracą. Teraz już uciekam, bo nie wstanę :D
Dobranoc kochani :)


Zapraszam na bloga mojej przyjaciółki http://angelikaanna94.blogspot.com/ :)

7 komentarzy:

  1. Szkoda, że razem nie oblewałyśmy:D ale nadrobimy to w weekend zapewne:D Te Twoje nogi...też chce takie!:D I z pracą nam się uda na pewno:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nadrobimy :D. Jakiś Ballantine's z pepsi :D.
      Udało się, tylko plecki i ręce bolą :D. Ale co tam, damy radę :*

      Ps. nie obijaj się z blogiem :D

      Usuń
    2. A co do nóg.. Masz przecież zajebiste :D Co chcesz od swoich nóg :>

      Usuń
  2. Tak, to prawda. U mnie w rodzinnej wsi takie są :)
    Teraz na pewno są lepsze, bo się zazieleniło :>

    OdpowiedzUsuń