poniedziałek, 4 kwietnia 2016

Miesięcznica

Na dzisiaj planowałam inny wpis, ale korzystając z okazji, że jest dzisiaj 04.04, czyli miesięcznica mojego związku, postanowiłam ten post właśnie poświęcić tej dacie. Miesięcznica, niby znowu nic tak wielkiego, w końcu to nie rocznica, ale My zawsze pamiętamy o tej dacie. Zawsze mówimy do siebie „Dziś 4ty :*”. Leci nam już 5 rok razem. Jeszcze niedawno tylko ze sobą pisaliśmy, a teraz jesteśmy razem już 5 lat, a mieszkamy razem rok. Nawet nie wiem kiedy ten czas tak szybko zleciał.

Mam z tej okazji taki romantyczny wierszyk specjalnie zadedykowany dla mojego kochanego mężczyzny <3

‘Kocham’

Kocham! Kocham! Kocham mocno!
Kocham dniem i kocham nocą.
Kocham latem, kocham zimą,
Kocham być Twoją dziewczyną.
Lubię Ciebie mieć przy sobie,
I dla Ciebie wszystko zrobię.
Lubię Twój uśmiech uroczy,
Lubię gdy się ze mną droczysz.
Uwielbiam Twoje oczka błyszczące,
Niebieskie i czarujące.
Tyś jest moim szczęściem małym,
Mym skarbem i światem całym.

(Zastrzegam sobie prawa do wiersza. Nie wolno kopiować! Wiersz jest mojego autorstwa i nie zezwalam na kopiowanie)

Miłość to piękne uczucie. Czasem ryzykowne, ale każdemu potrzebne. Czymże byłoby życie bez miłości? Pustką, samotnością i smutkiem. Do miłości można się przytulić, pocałować, można razem pożartować, powygłupiać się, porozmawiać i pomilczeć. Można wyjść na spacer, udać się na przejażdżkę, pojechać nad jezioro czy gdzieś na wakacje. Z miłością się jest w zdrowiu i w chorobie, gdy jest dobrze i gdy jest źle. Miłość nie poddaje się bez walki, nie rezygnuje z siebie kiedy na drodze pojawiają się jakieś przeciwności. Miłość stara się rozwiązywać każdy problem, walczyć z wadami i słabościami. Miłość jest cierpliwa i łaskawa. Miłość wybaczy, nawet gdy coś bardzo boli. Miłość tęskni gdy jest daleko. Miłość to szczęście, które nas ogarnia, daje radość i sprawia, że nasze buzie się śmieją. Miłość to najlepsze, co nas w życiu mogło spotkać.

Mam dla was jeszcze kilka zdjęć z wczorajszego spaceru J










Niestety zdjęcia nie są słoneczne, ale to był wieczór i słonka już nie było :)
Pozdrawiam i całuję :)


Zapraszam was do odwiedzenia bloga mojej przyjaciółki http://angelikaanna94.blogspot.com/ :)

2 komentarze:

  1. Skąd ja znam te widoki:D Pięknie:* Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy dla was:*
    P.S. wiersz też super:) Pozdarawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha :D
    Ciekawe skąd je znasz xD.
    Dziękujemy :*
    Dzięki, pozdrawiam również :> :*

    OdpowiedzUsuń