poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Krem do rąk

Dobry wieczór kochani,

   Wybaczcie, że dzisiaj tak późno, ale po pracy spałam jak zabita :). Ta praca wyciąga ze mnie całą energię, a na dodatek wstawanie o 4 rano robi swoje. Ale dam radę. Poniedziałek już za nami. Jeszcze tylko 4 dni. Tak sobie ciągle powtarzam, coraz bliżej weekendu i jakoś to idzie :D.

Dzisiaj o kremach do rąk, z racji, że odkąd zaczęłam nową pracę jest on moim niezbędnikiem. Mam strasznie suche i wyniszczone dłonie, podrapane, czasem aż krwawią. Paznokcie natomiast wole w ogóle nie mówić, bo są w jeszcze gorszym stanie. Koleżanki z pracy poleciły mi odżywkę do paznokci firmy Eveline. Muszę zakupić i wypróbować, bo nie mogę patrzeć na swoje paznokcie :(.


A wiec jeśli chodzi o krem:



Jeden typowo do rąk z firmy Avon Royal Jelly Hand Cream, miodowy.
Bardzo tłusty, więc wystarczy odrobina, żeby nawilżyć dłonie.

Czy jest skuteczny? - Zdecydowanie
Nawilża? - Błyskawicznie
Wydajny? - bardzo
- konsystecja? - gęsta
Zapach? - ładny, delikatny, miodowy

Dla mnie jest tylko jeden minus, to, że jest strasznie tłusty. Wystarczy naprawdę odrobina, aby posmarować dłonie. Jak za dużo się go nałoży potem trzeba wsmarowywać 10min, żeby się wchłonął. Ogólnie nie mam zastrzeżeń. Same pozytwy. Jak dla mnie :).
Używał ktoś z was go kiedyś? Jakie są wasze opinie na jego temat?



Drugi to każdym znany standardowy krem Nivea. Najlepszy krem na wszystko, Również można nim posmarować dłonie, ale nie tylko. Dużo osób stosuje go do kremowania twarzy. 
Na jego temat chyba się nie muszę wypowiadać, bo każdy go doskonale zna. 
Konsystencja? - kremowa
- Nawilża? - natychmiast
Wydajny? - bardzo
Skuteczny? - Zdecydowanie
Na co jest dobry? - na wszystko



To tyle jeśli chodzi o kosmetyki. Jeszcze mam zdjęcia z dzisiejszego dnia.






Tak sobie wracałam dziś do domu po pracy. A drugie zdjęcie przedstawia widok z mojego okna. Niebo bajeczne. Uwielbiam patrzeć w chmury, zwłaszcza wieczorem, przy zachodzie słońca. Niebo ma wtedy naprawdę wyjątkowy kolor. W oddali widać masę wiatraków, których jest u mnie mnóstwo i jeszcze trochę :D. Czasem lubię sobie na nie popatrzeć, zwłaszcza latem w nocy, kiedy jest bardzo ciepło i jest burza. Wiecie jak pioruny w nie uderzają? Jak to widać, można o tym wiersze pisać. Może kiedyś napiszę :D.
Tymczasem uciekam spać, bo nie wstanę rano, a 4ta coraz bliżej :(
3majcie się kochani, miłego wtorku i pamietajcie: Byle do piątku! :>
Buziaki :)

2 komentarze:

  1. Ja używam praktycznie tylko kremy do rąk z Avonu, jak dla mnie są bardzo dobre i polecam każdemu:) takiego jak Ty akurat jeszcze nie miałam, ale na pewno wypróbuję:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty chyba masz czekoladowy, nie? Czy jaki to jest, ten brązowy? :D
    Ten jest tłusty strasznie, musisz sobie go spróbować, dam Ci kiedyś tam jak będziesz chciała :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń