piątek, 22 kwietnia 2016

Sobodziela

Tak, doczekałam się. W końcu weekend. Jak to mówimy u mnie w pracy "Sobodziela". A czemu? Bo weekend leci tak szybko jakby był jednym krótkim dniem, dosłownie :<. Żeby tak szybko czas leciał w pracy.. Ale nie.. Do przerwy zawsze okropnie się dłuży. A potem liczy się każda minuta, byle do końca. Tak to już jest niestety. A gdzie tu do 60tki?! Szok :D.

Zapowiadał się przyjemny weekend w Fojutowie, ale niestety. Okazało się, że wszystkie pokoje są zajęte. Może pojedziemy za tydzień, ale na majówkę to już w ogóle raczej nie będzie nic wolnego..

Za to moi rodzice chcą byśmy razem z ukochanym przyjechali do nich na weekend. Mój chłopak ma jechać z tatą do Bydgoszczy po coś tam, a wieczorem mamy zrobić grilla. No i jak odmówić rodzicom, hm? Kiedy oni tak wiele dla nas robią :). Zresztą lubię jeździć do domu. Zawsze brakuje mi kuchni mamy, rodzinnej domowej atmosfery, rodziców... No, ale staram się często ich odwiedzać :).


Ciekawe jaka będzie pogoda.. Mam nadzieję, że ładna. Dzisiaj w sumie nie była najgorsza, w pewnym momencie zrobiło mi się nawet gorąco, tylko potem jak usiadłam na pkp i czekałam na pociąg to zaczęło wiać i musiałam się opatulić kurtką, żeby mnie nie wywiało :D.


Po pracy czekałam z przyjaciółką jeszcze godzinę w mieście, ponieważ miała od 16 jazdę, a nie chciałam by została sama :). Poszłyśmy do pewnego sklepu, który jest niedawno otwarty i się okazało, że całkiem fajny. Są w nim tak fajne i tanie drobiazgi, ubrania, buty, że najchętniej wszystko byśmy stamtąd wzięły :D. Jedyny minus, że nie można płacić kartą. Tak bym już dziś kupiła sobie torebkę i body takie ładne koronkowe, ale niestety. Kartą nie można, a nie miałam przy sobie gotówki. No trudno. Zgodnie stwierdziłyśmy, że pójdziemy tam po wypłacie :D. Wtedy zrobię wam wpis o naszych zakupach i o tym co kupiłam :).


A teraz może na koniec dnia jakiś wiersz, bo dawno nie było :)





(Prawa autorskie zastrzeżone, nie kopiować!)


Życzę wam kochani miłego weekendu i słonecznej pogody! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz