środa, 27 kwietnia 2016

Biedronkowe kosmetyki

Kosmetyki z marketu? Wielu z was pomyśli tandeta, dno, beznadzieja, szkoda kasy...
Dzisiaj chciałabym was przekonać, że możecie się mylić. Wiele razy słyszałam, że kosmetyki ze sklepu typu biedronka są czasem lepszej jakości niż te z drogerii, a co najważniejsze są tańsze. 


Biedronkowa marka Be Beauty – większość tych kosmetyków była produkowana przez znane firmy. Na przykład kremy do rąk produkowane są przez firmę TORF Corporation, robiącą znane i drogie kosmetyki Tołpa. To samo inne kremy, żele, peelingi, mleczka i płyny do demakijażu – to wszystko robi TORF. Wszystkie szampony, żele pod prysznic także są produkowane przez znane firmy. Artykuły do makijażu natomiast pod marką Be Beauty w większości były wcześniej produkowane przez znaną firmę Bell.



 Dzisiaj chcę wam opisać fluidy marki BeBeauty, Pudry marki Bell i tusze do rzęs również firmy Bell.


Wszystkie te kosmetyki sobie chwalę i z całego serca mogę wam je polecić.

Najbardziej podobają mi się podkłady. Mają bardzo fajną konsystencję, kiedy się go rozsmaruje twarz jest gładka i przyjemna w dotyku, nie klei się, więc nawet puder jest zbędny.

Ja jednak pudru używam z tego względu, że mam tłustą cerę i nie cierpię kiedy błyszczy mi się twarz. Do tego celu używam pudru marki BELL, które również mogę polecić.

No i na koniec tusz do rzęs marki BELL. Bardzo mi odpowiada, pogrubia, powiększa i wydłuża rzęsy, jest wydajny, starcza mi na jakieś 2 miesiące, a do tego kosztuje tylko 10zł. Warto? Oczywiście!


Czy kupiłabym je ponownie? Oczywiście, regularnie od kilku miesięcy używam tylko tych kosmetyków. Ile zużyłam ? Nie powiem wam, bo nie pamiętam, ale naprawdę dużo ;D


Czy ktoś z was używa może kosmetyków z sieci Biedronka? Jeśli tak to jakie?


3 komentarze:

  1. Kupiłam sobie właśnie taką biedronkową szminke. Nie żałuje, ba jest ona moją ulubioną!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki z biedronki są naprawdę bardzo dobre :)
      Nie trzeba przepłacać w drogeriach :>
      A jaki kolor tej szminki?

      Usuń

  2. Płatki kosmetyczne z Biedronki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń