poniedziałek, 23 maja 2016

Paleta kamuflaży Perfect Look Wibo

Cześć!

   Na dzisiaj przygotowałam dla was recenzję palety do kamuflażu marki Wibo. Kupiłam ją w rossmannie za 19zł. Czy było warto? Przekonajcie się!






Kolor fioletowy (chociaż jak dla mnie to jest niebieski), ciemny beż, rozświetlacz i jasny beż po kolei od prawej.


Kolor fioletowy - maskuje przebarwienia i żółte odcienie cery
kolor ciemny beż - modeluje kształt twarzy
rozświetlacz - rozświetla, usuwa znaki zmęczenia
jasny beż - maskuje wypryski i cienie pod oczami


Od razu napiszę, że kolor ciemny beż mi kompletnie nie odpowiada. Moim zdaniem jest on za jasny do konturowania, powinien być odrobinę ciemniejszy. Ale wiadomo, to tylko moje zdanie. Może komuś innemu pasuje.


Jasny beż maskuje cienie pod oczami, wypryski nie do końca. Trochę je rozjaśni, ale całkowicie ich nie zakryje. Nie liczmy na cud :)

Rozświetlacza praktycznie nie używam.

Czy kupiłabym paletę jeszcze raz?
Szczerze mówiąc nie. Pewnie przez ten ciemny beż, który jest dla mnie za jasny.



A Wy używaliście palety korektorów z Wibo? Jakie są wasze opinie na jej temat? Chwalcie się! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz